Balett oktatás felnőtteknek Budapesten

 

Balett óra típusok:


1. balett óra típus: Balett oktatás FELNŐTTEKNEK teljesen kezdő szinten

Balett oktatás teljesen az alapoktól. Itt végigvesszük részletesen a balett alapjait, hogy magabiztosabban tudj bekapcsolódni az órarend szerinti órákba.

Kiket várunk az új NULLÁRÓL kezdő Balett oktatásra?

Teljesen kezdő felnőtteket, akik szeretnének bekapcsolódni a balett óráinkba, de előtte meg szeretnék ismerni a balett alapokat.

 

Most megnézem az aktuálisan induló
kezdő felnőtt balett oktatást>>> 

 

2. balett óra típus: Balett 1-es szint

Abban az esetben tudsz becsatlakozni ebbe az órába, ha már voltál 8-10 alkalommal, akár nálunk, akár másik balettiskolában órán.
Erről a szintről tudsz továbblépni a 2-es szintre 3-4 hónap balett gyakorlat után. 

 

 

3. balett óra típus: Balett 2-es szint

Balett oktatás felnőtteknek Budapesten a balett alapok birtokában. Kérjük, erre az órára teljesen kezdőként ne gyertek, minimum 3-4 hónapos balett előképzettség szükséges.

 

 

4. balett óra típus: Spicc óra 1-es szint

Igen! Nálunk akár spiccre is emelkedhetsz. Persze nem lehet az első órán elkezdeni, előtte a spicc technika alapjait kell megismerni. Ha rendszeresen jársz órára, akkor a lábad, bokád és a vádlid megerősödik, így alkalmassá válik a spiccre emelkedésre, hiszen rúd nélkül is meg kell tudnod állni a spicc cipő orrán.

Persze nem kell megijedni, ezen az 1-es szintű órán csak az alapokat tesszük le, és megtanuljuk azokat a spicctechnikákat melyek szükségesek, hogy tovább tudj lépni a spicc 2-es órára.

 

 

5. balett óra típus: Spicc óra 2-es szint

Ha már a spicc óra 1-es szintjét magabiztosan teljesíted, bátran továbbléphetsz erre az órára.

 

ÓRA MENETE:

Az óra a klasszikus balett tréning metodikájára épül.

Kezdő szinten egy alapos balett célgimnasztikával kezdünk, hogy megtanuljátok pontosan hogyan kell átmozgatni, bemelegíteni a testeteket, hogyan kerüljétek el a sérüléseket.

Következnek a rúdgyakorlatok, megtanuljátok a gyakorlatok sorrendjét és pontos végrehajtását.

Középgyakorlatoknál beállunk középre, tükörrel szemben és itt végezzük a gyakorlatokat.

Minden óra része az alapos nyújtás. Első néhány alkalommal nem kell "szétszakítanod" magad, fontos a fokozatossság, óráról órára többet és többet, és észre sem veszed és lent vagy spárgában:-)

A nyújtás jellemzője, hogy nem heti egyszer öt órát, hanem heti ötször 30 percet kell vele foglalkozni, a megfelelő eredmény elérése céljából.

Fontos! Kezdő szinten még ne próbálgasd otthon a nyújtást, először az órán meg kell tanulod a nyújtó gyakorlatok pontos végrehajtását, és csak utána próbálkozz a gyakorlatokkal otthon!